فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی
فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی

تقدیر از مجتمع فولاد خراسان به عنوان صادرکننده نمونه

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان در راستای تقدیر فولاد خراسان به عنوان صادرکننده نمونه، در پی آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان از مجتمع فولاد خراسان به عنوان برترین صادرکننده نمونه استان خراسان رضوی تقدیر شد. این مراسم در چهارشنبه گذشته در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار خراسان رضوی و رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران برگزار شد.
در این مراسم، با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون بازاریابی و فروش مجتمع فولاد خراسان، به نمایندگی از مدیرعامل شرکت، لوح تقدیر و تندیس صادرکننده نمونه را دریافت کرد.
در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر، وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد که با وجود تحریم‌ها، صادرات و تولید فولاد کشور رشد کرد. این رشد به طوری است که در 10 ماه امسال تولید در بیشتر رسته‌ها روند افزایشی داشته‌است. رحمانی در جمع صادرکنندگان و کارآفرینان نمونه استان بیان کرد که بخش تولید با دو بال پرواز می‌کند که یک بال فناوری و بال دیگر صادرات است. علاوه بر این، کشورهایی مسیر توسعه و پیشرفت را طی کرده‌اند که صادرات کالا مخصوصا در زمینه محصولات فولادی را جدی گرفته‌اند.
او در ادامه گفت که امسال وزارت صنعت، معدن و تجارت هفت محور راهبردی را برای توسعه تولید و صادرات در نظر گرفت که یکی از آن‌ها توسعه صادرات است. وی در ادامه گفت که در 10 ماه امسال، صادرات کشور از نظر وزن 18 درصد افزایش داشته که این رقم در خراسان رضوی 21 درصد بوده‌است. وی با اشاره به کاهش صادرات کالا طی این مدت از نظر ارزش، افزود که دلیل این موضوع کاهش 30 درصدی پایه ارزش صادراتی در گمرک است وگرنه افزایش ارزش صادرات نیز با افزایش وزن آن برابر بود.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد