فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی
فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی

تداوم رکود بازار بیلت سی آی اس

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، قیمت‌های مقاطع فولادی صادراتی توسط توزیع‌کنندگان ثابت مانده‌است. عرضه‌کنندگان با وجود کاهش تقاضا برای بیلت، همچنان حاضر به پیشنهاد تخفیف قیمت نیستند. بازار قراضه آهن سیری صعودی را در پیش گرفته‌، اما تقاضا با محدودیت روبه‌رو است. خریدارن تنها برای رفع نیازهای ضروری خود حاضر به خرید هستند و فروش مقاطع هنوز با چالش‌هایی مواجه است. قیمت پیشنهادی عرضه‌کنندگان بیلت صادراتی مانند هفته گذشته بین 370 دلار تا 380 دلار می‌باشد. حدود 5 تا 10 دلار کاهش قیمت نیز در برخی معامله‌ها شنیده شده‌است. خریدارن بیلت با وجود افزایش قیمت قراضه آهن تمایل به معاملاتی با سطح پایین‌تر دارند. شنیده‌ها حاکی از آن است که برای تولیدات نوامبر و دسامبر میانگین قیمت حدود 365 دلار هر تن فوب می‌باشد.


بر اساس بررسی‌های واحد خبر آهن ملل اصفهان، در بازار محصولات فولادی این روزها ابهامات قابل توجهی وجود دارد. سنگ آهن چین وارداتی با نزول قیمت همراه بوده‌است. میانگین قیمت سنگ آهن با خلوص 62 درصد حدود 82.50 دلار هر تن خشک سی اف آر اعلام شده‌ که این قیمت نسبت به روزهای قبل 90 سنت کاهش یافته‌است.


به دلیل مسائل زیست محیطی، تولید فولاد چین در هفته گذشته به میزان 66 هزار تن کاهش یافته‌است. علاوه بر این، موجودی فولاد چین نیز 829 دلار افت کرده‌است. می‌توان دلیل این کاهش موجودی بازار را افزایش بیش از حد تقاضا در چین برای میلگرد دانست. لازم است که دولت چین با طرح برنامه‌ای مناسب به کاهش تاثیرات مسائل محیط زیست بر روی بازار صنایع فولادی کمک کند.

منبع خبر: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد