فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی
فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی

جایگاه فولادسازان بزرگ ایران

بر اساس بررسی تحلیل‌گران آهن ملل اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان در شش ماه ابتدای سال جاری حدود 23 میلیون و 260 هزار تن فولاد در ایران تولید کرده‌است.

آمارها حاکی از آن است که این شرکت شش‌ماه ابتدای سال جاری حجمی معادل 4 میلیون و 340 هزار تن فولاد تولید کرده که این این رقم نشان‌دهنده رشد سه درصدی تولید فولاد مبارکه نسبت به سال قبل است. هم اکنون فولاد مبارکه اصفهان توانسته‌است به جایگاه بزرگترین تولیدکننده فولاد در ایران دست یابد. حجم تولید این شرکت نسبت به سال قبل حدود 5 درصد می‌باشد که می‌توان این موضوع را در سابقه درخشان خود به ثبت برساند.

علاوه بر تلاش فولاد مبارکه اصفهان در میزان تولید و ارتقای کیفیت محصولات، شرکت‌های دیگر نیز درصدند تا به جایگاه ویژ‌ه‌ای دست یابند. به عنوان مثال شرکت فولاد اکسین همواره در رقابت با تولیدکنندگان دیگر است و قصد دارد تا گوی سبقت را از سایر رقبا بستاند. پیرو همین موضوع، این شرکت موفق شد که به امسال به میزان 14 درصد تولید خود را رشد دهد و حجمی معادل 421 هزار و 914 تن فولاد را به تولید برساند.

شرکت فولاد اکسین هم اکنون جایگاه سوم را در زمینه تولید صنایع فولادی به خود اختصاص داده‌است. آمارها نشان می‌دهد که شرکت فولاد اکسین در 5 ماهه اول امسال تولید خود را 6.5 درصد رشد داده و به حجم 10 میلیون و 31 هزار تن رسانده‌است. علاوه بر این، فولاد اکسین در این مدت به میزان 8 میلیون و 916 هزار تن فولاد تولید کرده‌است. میزان تولید سنگ آهن 5.3 درصد و کنستانتره زغال سنگ 7.7 درصد کاهش یافته‌است. در مرداد سال جاری وضعیت تولید کالاهای منتخب معدنی نشان می‌دهد که میزان تولید فولاد خام نسبت به تیرماه 1.5 درصد افزایش داشته‌ و میزان تولید محصولات فولادی افتی معادل 2.5 درصد داشته‌است.

منبع خبر: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد