فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی
فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی

گمانه‌زنی‌ها در مورد قیمت محصولات فولادی در بازار آهن‌آلات

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان در مورد پیش بینی قیمت آهن‌آلات، در روزهای اخیر به دلیل افزایش سیر صعودی قیمت‌ محصولات فولادی در بازار، محصولات با شیوه‌های مناسبی عرضه نمی‌شوند. با توجه به این مسئله، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان باید بر میزان ورود و خروج محصولاتشان در بازار نظارت کافی داشته‌باشند و همواره موجودی انبار خود را مدیریت کنند. بدین ترتیب، آنان خواهند توانست نوسانات بازار را در تغییرات فصلی و شرایطی که در دوره‌های مختلف از سال بر بازار حاکم می‌شود، با موفقیت پشت سر بگذارند. هم اکنون دلیلی بر کاهش قیمت‌ها در بازار وجود ندارد. همچنین برای محصول نهایی نیز افزایش قیمت منطقی نیست.

آمارها برای پیش‌بینی قیمت آهن‌آلات نشان می‌دهد که محصول میلگرد آجدار تا این لحظه از ثبات قیمت برخوردار بوده‌‌است. گاهی نیز حدود 10 تا 20 تومان افزایش قیمت داشته‌است. برخی از افراد فعال در حوزه صنعت فولاد معتقدند که بازار همانند روزهای گذشته برای عرضه این محصول باقی خواهد ماند.

هم اکنون شرایط بازار برای محصولاتی اعم از قوطی و پروفیل از ثبات مناسبی برخوردار است. پیش‌بینی می‌شود که با گذشت زمان، قیمت‌ها رفته رفته افزایش پیدا کنند، به صورتی که ما روز گذشته شاهد افزایش قیمتی حدود 50 تومان برای این محصول بودیم. علاوه بر قوطی و پروفیل، برای ورق نیز شاهد نوساناتی در بازار آهن در این روزهای اخیر بوده‌ایم. هیچ‌کدام از نوسانات اخیر بازار آهن این روزها نتوانسته تاثیری بر افزایش رونق بازار و و عرضه محصولات فولادی داشته‌باشد. لازم است دولت برنامه ای مناسب برای رسیدن بازار به ثبات ارائه دهد.

طبق بررسی واحد خبر آهن ملل اصفهان، در حال حاضر در بازار امکان افزایش قیمت وجود ندارد. علاوه بر این، انگیزه‌ای هم برای بازگشت قیمت‌ها به نرخ قبل وجود ندارد، زیرا قیمت‌های قبلی محصولات فولادی نمی‌توانند مشتریان را برای خرید متقاعد کنند.

منبع خبر: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد