فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی
فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی

صادرات صنایع فولادی به کشورهای همسایه و رونق اقتصاد کشور

طبق بررسی‌های واحد خبر آهن ملل اصفهان، بزرگان حوزه آهن و فولاد کشور همواره دنبال راه‌های متعددی برای صادرات محصولات فولادی می‌باشند. در صورتی که قصد دارید در صادرات آهن فعالیت داشته‌ باشید، می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

صادرات به کشور عراق

همانطور که فعالان حوزه صنعت فولاد اطلاع دارند، عراق یکی از کشورهای مهم برای صادرات میلگرد می‌باشد. در درجه اول سیمان محصولی است که صادرات زیادی به کشورهای مجاور دارد. پس از آن، آهن‌آلات اهمیت ویژه‌ای در محصولات صادراتی دارند. موضوعی که برای محصولات صادراتی بسیار حائز اهمیت می‌باشد، کیفیت است. با این حال، این روزها بازار صادرات نسبت به گذشته به دلیل کاهش کیفیت کمرنگ شده‌است.

صادرات به کشور ترکیه

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، کشور ترکیه یکی از مشتریان ثابت میلگرد ایران می‌باشد. شمش، نفت، سنگ آهن و میلگرد جزو اصلی‌ترین محصولات فولادی هستند که به این کشور صادر می‌شوند. ترکیه ششمین بازار صادرات ایران می‌باشد و اهمیت ویژه‌ای در تجارت منطقه دارد. صادرکنندگان نباید قیمت‌های موجود در بازار ترکیه را جدی بگیرند، زیرا قیمت‌ها چندان واقعی نمی‌باشند. یکی از مشکلات بزرگ صادرات میلگرد به کشور ترکیه، مالیاتی است که دولت آن را تعیین کرده‌است.

صادرات به کشور گرجستان

گرجستان هم کشور مناسبی برای صادرات محصولات فولادی ایرانی می‌باشد. مهمترین محصولاتی که به این کشور صادر می‌شود، مصالح ساختمانی به ویژه میلگرد است. همواره به دلیل وجود تحریم و مسائل دیگر، صادرات به این کشور با مشکلاتی همراه است.

منبع: آهن ملل اصفهان(ahanmelal)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد