فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی
فولاد کاویان

فولاد کاویان

ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی و شمش فولادی

عملکرد صحیح شرکت فولاد مبارکه اصفهان

بر اساس گزارش واحد خبر آهن ملل اصفهان، فولادسازان کشور در شهریورماه خوش درخشیدند و توانستند بازار آهن را رونق ببخشند. میزان صادرات در ماه ششم امسال رشد مناسبی داشته‌است. حجم صادرات در این ماه در مجموع به 584 هزار تن رسید. این آمار نشان می‌دهد که صادرات کشور در این ماه 60 درصد نسبت به گذشته رشد داشته‌است. شرکت فولاد مبارکه اصفهان در صادرات صنایع فولادی پیشتاز بوده‌ و رشدی معادل 160 درصد داشته‌است. در شش ماه اول امسال شرکت فولاد 752 هزار تن فولاد صادر کرد.

شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد که درآمد حاصل از صادرات در شش ماه اول امسال حدود 33 هزار و 549 میلیارد ریال بوده‌است. این میزان از درآمد نشان می‌دهد که شرکت فولاد نسبت به گذشته حدود 102 درصد در رونق اقتصادی کشور موثر بوده‌است. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در پایان سال 98، میزان درآمد صادراتی این شرکت به 61 هزار و 381 میلیارد ریال می‌رسد. عملکرد 6 ماهه این شرکت نشان می‌دهد که شرکت فولاد تنها در صادرات پیش‌قدم نمی‌باشد، بلکه توانسته‌است وضعیت فروش داخلی را نیز بهبود ببخشد و رشدی معادل 104 درصد در فروش داخلی نسبت به ماه‌های گذشته داشته‌باشد. این حجم از فروش در حالی بوده‌ که قیمت سنگ آهن روندی صعودی داشته‌است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این مدت شش‌ماهه، با سود و زیان‌های متفاوتی روبه‌رو بوده‌است. از جمله مواردی که این شرکت توانست به درستی آن را مدیریت کند، کنترل هزینه‌های مالی بود. در نهایت می‌توان گفت که شرکت فولاد در حدود 91 درصد سود خالص در این مدت شش‌ماهه از فروش محصولات خود در بازار داخلی و خارجی به دست آورده‌است.

منبع: آهن ملل اصفهان (ahanmelal)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد